პარასკევი, 21.07.2017, 23:31
მოგესალმები სტუმარი | RSS
მთავარი | პრეტენზიებისა და საკამათო სიტუაციების განხილვა და დარეგულირება | |
საიტის მენიუ
კოტირება
<a href="http://instaforex.com/ru/">Форекс портал</a>
ძებნა
კალენდარი
«  ივლისი 2017  »
ორსამოთხხუთპარშაბკვ
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
ჩვენი გამოკითხვა
Оцените мой сайт
სულ პასუხი: 218
Block title
<a href="http://www.instaforex.com/ru/?x=FMDK">InstaForex</a>
top
InstaGeorgia

თქვენთვის და თქვენი წარმატებისთვის


პრეტენზიებისა და საკამათო სიტუაციების განხილვა და დარეგულირება

 

 

5.1. საკამათო ვითარების შემთხვევაში კლიენტს უფლება აქვს კომპანიას თავისი პრეტენზია განუცხადოს. პრეტენზიები მიიღება მათი წარმოქმნის მომენტიდან ორი სამუშაო დღის განმავლობაში

 

5.2. პრეტენზია უნდა გაფორმდეს ელექტრონული წერილის (e-mail) სახით და გაიგზავნოს სავაჭრო ოპერაციებისგანყოფილებას მისამართზე: dealer@instaforex.com სხვა სახით მიღებული პრეტენზიები განხილვას არ დაექვემდებარება.

 

5.3. კომპანიის მიერ კლიენტის პრეტენზიის განხილვის ვადებია 10 სამუშაო დღე:

 

იმ შემთხვევაში, თუ კომპანია კლიენტის პრეტენზიას მის სასარგებლოდ გადაწყვეტს, პრეტენზიის დაკმაყოფილებამოხდება კლიენტის სავაჭრო ანგარიშზე მხოლოდ ფინანსური დარიცხვის გზით ერთი სამუშაო დღის განმავლობაში.

 

სხვა სახის პრეტენზიებს, რომლებიც არ აისახება წინამდებარე შეთანხმებაში კომპანია InstaTrade Corporation განიხილავსსაყოველთაოდ მიღებულ საბაზრო პრაქტიკაზე და კომპანიის საშინაო პოლიტიკაზე დაყრდნობით.

 

5.4. კლიენტის პრეტენზია უნდა ასახავდეს შემდეგ მონაცემებს:

 

-სახელი გვარი მამის სახელი

 

-ანგარიშის ნომერი

 

-საკამათო ვითარების წარმოქმნის დრო და თარიღი

 

-საკამათო პოზიციის ან ორდერის ტიკერი

 

-პრეტენზიის აღწერა ემოციური დატვირთვის გარეშე

 

5.5. კომპანია უფლებამოსილია უარი თქვას პრეტენზიის განხილვაზე, თუ ის არ შეესაბამება 5.1, 5.2, პუნქტებს

 

5.6. კომპანია უფლებამოსილია გადახედოს კლიენტთან შეთანხმების შედეგებს სერვერის პროგრამულიუზრუნველყოფის მუშაობის გაფუჭებისას, რაც თავის მხრივ კოტირებების დაგვიანებისა და არასაბაზროკოტირებების გაცემის მიზეზი გახდა.

 

5.7. კომპანია გარანტიას იძლევა, რომ კლიენტის გარიგება, რომელიც დამუშავებული იყო არასავაჭრო კოტირებით, იქნება აღდგენილი მისი შეცდომით შესრულების ფაქტის აღმოჩენის შემთხვევაში.






Free web hosting - uCozCopyright MyCorp © 2017